Asbestos Park, Sydney. March 19, 2024.

@No1@aussie.zone
link
fedilink
2
edit-2
2M

Ugh! What a disaster!

But, I just keep looking at the beautiful blue sky. It seems so long ago since we had that!

@maniacalmanicmania@aussie.zone
link
fedilink
English
1
edit-2
2M

Woah, there is a massive disc of cloud out my window right now. Edit: Not having a balcony sucks, can’t get a good photo.

That has to be cloaking an alien spaceship!

Not being invaded by aliens is such a bummer. Cmon aliens, where are you already.

TBF, we are a pretty shitty species,.and we might wipe ourselves out. So they can probably just sit back and wait a while…

Maybe the cool, peaceful hippie aliens could come down and talk some sense into everyone. Yeah, nah, that wouldn’t work, we’d start a war with them too as soon as they started talking about anything that might decrease someone’s money or power.

We’ve been around a pretty long time. I reckon we were mostly respectful, peaceful and harmless for most of that time. Maybe the best of us are already traversing the galaxies with the hippie aliens.

@maniacalmanicmania@aussie.zone
link
fedilink
English
2
edit-2
2M

My old man says that the something something said that we’re in for six months of rain. Who likes everything being wet all the time?

@thisisdee@lemmy.world
mod
link
fedilink
English
32M

Been on holiday for 2 weeks in UK/Europe, and I miss Sydney coffee…

Just drink wine. Or whisky. 😂

@thisisdee@lemmy.world
mod
link
fedilink
English
32M

Yup. Had lots of whisky so far and it’s great haha.

What’s coffee like over there that it makes you miss Sydney coffee?

@thisisdee@lemmy.world
mod
link
fedilink
English
42M

To me it mostly tastes just bitter and a bit watery. I mostly order cappuccino or flat white. I’m not saying I know much about coffee at all but it just doesn’t taste as good.

Across the board or particular countries like the UK?

@thisisdee@lemmy.world
mod
link
fedilink
English
32M

I’ve been to France, Netherlands, and currently in UK. Across the board so far.

Stop going to Starbucks everywhere!

🤣

@thisisdee@lemmy.world
mod
link
fedilink
English
32M

lol the one Starbucks I went to in Paris was one of the better coffees I’ve had unfortunately.

If anyone has any recommendations for good coffee in London/Munich, please send me some!

I submitted a couple post to !coffee@aussie.zone and !coffee@lemmy.world.

Let’s see how helpful the fediverse can be.

It’s a new week, just like the old week.

Create a post
  • 1 user online
  • 1 user / day
  • 4 users / week
  • 13 users / month
  • 119 users / 6 months
  • 1 subscriber
  • 318 Posts
  • 1.48K Comments
  • Modlog